عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تاثیر عوامل موثر بانکداری اینترنتی بر وفاداری مشتریان بانک پارسیان شهرستان رشت

سامانه های بانکداری مجازی:

2-1-7-1) سامانه موبایل بانک:

نرم افزاری که دریافت خدمات بانکی را از طریق موبایل در هر مکان و زمان میسر می نماید، این نرم افزار بر اساس تکنولوژی و سیستم عامل های موبایل Java و Android و غیره پرکاربرد توسط بانک ها تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. نحوه تبادل اطلاعات آن از طریق موبایل با سرور ارائه کننده سرویس که در مرکز داده بانک مستقر شده می باشد از طریق بستر ارتباطی SMS یا GPRS می باشد به این شکل که درخواست مشتری توسط نرم افزار رمزنگاری شده و از طریق بستر ارتباطی به سرور مربوطه ارسال می گردد، پس از مطالعه درخواست و در صورت نیاز اعمال تغییرات در بانک اطلاعات، پاسخ به کاربر ارائه می گردد و عملیات صورت می پذیرد. خدمات بانکی مجاز از طریق موبایل بانک به تبیین ذیل می باشد (هاشمی، 1392) :

  • انتقال وجه به کارت.
  • انتقال وجه به سپرده.
  • دریافت صورتحساب.
  • پرداخت قبض.
  • خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری.
  • مدیریت چک جهت ثبت اطلاعات و نظاره وضعیت چکهای صادره.
  • مدیریت تسهیلات جهت نظاره وضعیت تسهیلات.
  • اطلاع رسانی نرخ ارز.
  • جستجوی شعب بانک مربوطه.
  • امکان دریافت و بروزرسانی خودکار سپرده ها و کارتهای مشتری.
  • بروز رسانی و نظاره آخرین وضعیت سپرده و کارت.
  • امکان اضافه کردن کارتهای بانکهای عضو شبکه شتاب.
  • مسدود کردن کارت بانکی.
  • تغییر رمز دوم کارت بانکی.
  • نمایش تاریخچه انتقال وجه های انجام شده.
  • نمایش سقف روزانه،انتقال روزانه،سقف ماهانه،اندازه انتقال ماهانه،حداقل و حداکثر هر انتقال.
  • اعلام شماره شبای بانکی.
  • نمایش آخرین وضعیت نوع سپرده و نرخ سود.
  • امکان ارائه نسخه بدون عکس و ساده جهت گوشی های با قدرت پردازش کمتر.

2-1-7-2) سامانه تلفن بانک :

ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن ثابت را فراهم می نماید. در این شیوه بانک ها با طراحی نرم افزار مربوطه و نصب آن برروی سرور مربوطه و اتصال خطوط مخابراتی ویژه E1 به کارت متصل به سرور تلفن بانک، این امکان را فراهم می نمایند که مشتری با مستقر کردن تماس با شماره تلفن مربوطه ، بتوانند با راهنمایی مرحله به مرحله که توسط اپراتور خودکار تلفن گویا صورت می پذیرد، عملیات بانکی مورد نظر خود را انجام دهد. خدمات بانکی مجاز قابل ارائه به تبیین ذیل می باشد (هاشمی، 1392) :

سوالات یا اهداف پایان نامه :

اهداف پژوهش

1-5-1) اهداف علمی :

1-5-1-1) سنجش اندازه ارتباط بانکداری اینترنتی با وفاداری مشتریان

1-5-2) اهداف کاربردی :

1-5-1) سنجش اندازه ارتباط کیفیت خدمات در وب سایت ها با وفاداری مشتریان

1-5-2) سنجش اندازه ارتباط ادراک و ارزش در وب سایت ها با وفاداری مشتریان

1-5-3) سنجش اندازه ارتباط اعتماد در وب سایت ها با وفاداری مشتریان

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

1-5-4) سنجش اندازه ارتباط عادت در وب سایت ها با وفاداری مشتریان

1-5-5) سنجش اندازه ارتباط شهرت در وب سایت ها با وفاداری مشتریان

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تاثیر عوامل موثر بانکداری اینترنتی بر وفاداری مشتریان بانک پارسیان شهرستان رشت با فرمت ورد