عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان تجاری رویکرد مشتری محور

اهداف کاربردی

ارائه پیشنهادات در زمینه تاثیر تعیین کنندگان ارزش ویژه نام ونشان تجاری بر هم نوایی با نام ونشان تجاری مشتری محور در بانک صادرات

 

ضرورت و اهمیت این پژوهش

امروزه در بیشتر کشورهای توسعه یافته برند در زمره ی اصلی ترین سرمایه های سازمانی بشمار می آید و به همین جهت مدیریت برند یکی از جایگاه های مدیریتی در ساختار سازمان های امروزی بوده و تحت طرفداری ویژه ی مدیریت ارشد می باشد. با در نظر داشتن اینکه کشور ایران یکی از کشور های در حال توسعه می باشد انجام پژوهش های گوناگون در زمینه ی مباحث بازاریابی و برند یکی از موارد مهم در جهت توسعه و پیشرفت صنعت و تجارت تلقی می گردد .

تمامی سازمان ها (اعم از دولتی ، خصوصی ، خدماتی و تولیدی )در ایران در جهت افزایش سهم بازار و توسعه ی برنامه های آتی و حفظ مشتریان وفادار و افزایش آن ها نیازمند ایجاد ارزش ویژه برند قدرتمند می باشد تا بتوانند از آن به عنوان یک مزیت رقابتی بهره بگیرند .

امروزه برند یک الزام استراتژیک برای سازمان هاست که آن ها را در جهت ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان و ایجاد مزیت های رقابتی پایدار یاری می نماید.ایجاد یک برند قدرتمند در بازار ،هدف بسیاری از سازمان ها می باشد زیرا یک برند قدرتمند می تواند اعتماد مشتریان را در هنگام خرید کالاها و خدمات افزایش دهد و به آن ها کمک کند تا عوامل ناملموس را بهتر درک کنند. بعبارت دیگر می توان گفت که یک برند قدرتمند دارایی با ارزشی برای شرکت به شمار می رود. (چن و چانگ [1]2008).

اهمیت این پژوهش، در مفهوم‌سازی منحصربه ‌فرد از ارزش ویژه برند می باشد. برندهای قوی برای شرکت‌ها و مشتریان به یک اندازه سود می رسانند. برای مشتریان، برندهای قوی، ریسک درک و هزینه‌های پژوهش را کاهش می‌دهند، احتمال مصرف بیشتر را افزایش می‌دهد و می‌تواند هویت اجتماعی را تقویت کند  به خاطر قوت یک برند، سازمان‌ها می‌توانند قیمت اضافی را برای محصولات یا خدمات خود مطالبه کنند، توانایی کسب سهام بازار را داشته باشند، وفاداری مشتری را حفظ کنند، جایگاه‌های گسترش برند موفق را پیشنهاد و عرضه کنند و بتوانند بر مشتریان در انتشار اظهار مثبت تأثیر بگذارند.

      نتایج این پژوهش عیان می کند که چگونه ساختار ذکر گردیده بر ارزش ویژه برند تأثیر می‌گذارد. از نظر استراتژیکی، نتایج این پژوهش مسیر روشنی را به بازاریابان عرضه می کند در این خصوص که چگونه برندهای خود را مؤثر سازند. به علاوه، فرق این مدل ارزش ویژه برند، این می باشد که شامل مقیاسی می باشد که جزء مؤثر یک برند را در نظر می‌گیرد. این پاسخگوی سازمان‌ها و متخصصانی می باشد که مشغول پژوهش هستند تا جزئیات عاطفی یک برند را مطالعه کنند

[1] -Chen,Chang

سوالات یا اهداف پایان نامه :

ارزیابی تاثیر تعیین کنندگان ارزش ویژه نام ونشان تجاری بر هم نوایی با نام ونشان تجاری مشتری محور در بانک صادرات

اهداف فرعی

1-مطالعه اثر آگاهی/تداعی برند بر ادراک مشتریان از برتری برند.

2-مطالعه اثر آگاهی/تداعی برند بر اندازه تاثیر برند.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

3-مطالعه اثر آگاهی/تداعی برند بر اندازه هم نوایی با برند.

4-مطالعه اثر ادراک مشتریان از برتری برند بر اندازه تاثیر برند.

5-مطالعه اثر ادراک مشتریان از برتری برند بر اندازه هم نوایی با برند.

6-مطالعه اندازه تاثیر برند بر اندازه هم نوایی با برند.

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان :  مطالعه تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان تجاری رویکرد مشتری محور با فرمت ورد